Dan 6. Omiš – Slatine (otok Čiovo)

Ustajem oko 5h i fotografišem Cetinu i izlazak sunca u kanjonu dok čekam da se i ostali probude.

Oko 6 smo svi budni.

Pakujemo se i polazimo oko7h ka Omišu gde nabavljamo sanitetski materijal za Ivu i hranu za doručak.

10.

11.

12.

13.

Oko 8:30 polazimo ka Splitu. Vozimo putem kraj mora koji je znatno prometniji od onih na koje smo predhodnih dana navikli, svesni smo da se približavamo drugom najvećem gradu u Hrvatskoj. Na 25. kilometru vožnje ulazimo u Split, idemo ka centru, gde su i Dioklecianova palata, splitska riva, trajektna luka i železnička stanica gde neki od nas treba da kupe karte za povratak kući. U 9:50 dolazimo do centra, nakon 6km od ulaska u grad.

14.

Kupujemo karte, muvamo se po rivi ali pošto znamo da ćemo do Splita dolaziti i narednih dana polazimo ka krajnjem cilju.

15.

16.

17.

Pad raspoloženja je sve primetniji što nam je cilj bliži. Svesni smo da se naš put bliži kraju, a niko od nas na put nije pošao zbog mora već radi putovanja. Vozimo još 8km do izlaska iz Splita i polako ulazimo u Kaštele. Kaštel Sućurac, pa Gomilica, Kamberilovac, Stari, Novi i na kraju Štafilić.

18.

Zatim sledi aerodrom i tu se uključujemo na put ka Trogiru. Na pedeset i petom kilometru ulazimo u Trogir u 11:50 , preko mosta prelazimo kanal i dolazimo do starog grada, zatim preko sledećeg, nekada davno pokretnog mosta, koji to već decenijama nije, prelazimo na ostrvo Čiovo. Ostaje nam još 5,5 km vožnje po ostrvu.

19.

20.

21.

Na cilj, do kuće u Slatinama dolazimo u 12:20. Dočekuje nas raspaljeni roštilj i more, ostatak priče moram da cenzurišem.

22.

23.

24.

Šestog dana prešli smo 66km sa svega 300mnv uspona.

Ukupno smo prevalili 710km i savladali  oko 7250mnv ukupnog uspona.